Mitarbeitersport - sanftes Body Workout
verantwortlich: Josefine Winning

Mit sanften Übungen zur Mobilisation, Dehnung und Kräftigung erfährt der Körper schonende und zugleich wirkungsvolle Bewegungen.

Der Kurs wird vom Gesundheitszentrum Magdeburg e.V. durchgeführt. Im Rahmen der Kooperation mit dem Gesundheitszentrum Magdeburg e.V. können Beschäftigte der Hochschule Magdeburg-Stendal den Kurs besuchen. Eine Arbeitszeitanerkennung ist nicht möglich.

Bitte fragen Sie uns für das Passwort an, da nur wenige Plätze verfügbar sind.

Ausrichter:  Hochschule Magdeburg-Stendal & Omnia Magdeburg e.V.

The body experiences both mild and effective movements through gentle exercises for mobilisation, stretching and strengthening.

This class is conducted by the Health Center Magdeburg e.V. (registered association) and will therefore already start on 27.09.2022. Employees of the Magdeburg-Stendal University of Applied Sciences can attend the class, resulting in the cooperation. Recognition of working time is not possible.

Please contact us for the password, as only a few spots are available.

Organiser:  Magdeburg-Stendal University of Applied Sciences & Health Center Magdeburg e.V. (registered association)

5020AlleDi09:45-10:45HE/BW16.04.-09.07.Maria Seidl, Rike Wigger
--/ 20/ -- €