Wake Up - Online

Fitness am Morgen

Der WakeUp-Online-Kurs richtet sich an alle, die ihre allgemeine Fitness verbessern möchten und gern morgens in der Gruppe trainieren. Ziel ist es, Ihre Beweglichkeit, Kraft und Ausdauer durch Übungen mit dem eigenen Körpergewicht zu verbessern.
Sanfte Kräftigung der Schulter-, Nacken-, Arm- und Rückenmuskulatur mit anschließender Entspannung.

Hinweis:
> Eine Anleitung zum Kurs sowie zum Umgang mit der Videosoftware ZOOM findet ihr HIER. BITTE UNBEDINGT LESEN!
> Bei der Buchung bitte unbedingt auf die Richtigkeit der Mailadresse achten!

The WakeUp-Online class is aimed at anyone who wants to improve their general fitness and enjoys exercising in a group during the morning. The aim is to improve your mobility, strength, and endurance through exercises with your body weight.
10 - 15 minutes each of relaxation, gentle strengthening of the shoulders, neck, arms, and back muscles with subsequent relaxation.

Notice:
>
An info text for the course and a manual how to work with video software ZOOM you can find here. (Important, please read!)
>
For enrollment please pay attention of the correct spelling of your mail address!

Organiser: Otto von Guericke University Magdeburg

0262A/FFr07:00-08:00online19.04.-12.07.Ganesh Balaraju